Direct naar de inhoud.

Ik huur

Vestal VGM staat voor woonplezier. Jouw woonplezier is voor ons van groot belang. Wij vinden het belangrijk dat je prettig woont, in een goede woning en een fijne buurt. Bij zaken die hiervoor geregeld moeten worden, helpen we je graag. Hieronder kun je terecht voor alle vragen waar je als huurder mee te maken krijgt.

Hoe kunnen wij je helpen?

Reparatieverzoek

Bekijk hier wie ervoor betaalt.

Als er iets kapot gaat in jouw woning, willen we dat graag repareren. Sommige kosten zijn voor de huurder en andere kosten voor de verhuurder. In het overzicht hieronder kun je lezen wie welke kosten betaalt. Sommige onderhoudsklussen kun je eenvoudig zelf doen. In korte video’s legt onze vakman je stap voor stap uit hoe het werkt.


Heb je een vraag?

Wij beantwoorden hem graag.

Je huurt een woning bij Vestal VGM. Wij kunnen ons voorstellen dat je soms vragen hebt over je huurwoning. Op veel van deze vragen vind je het antwoord op onze website. Wij hebben alle veelgestelde vragen op een rijtje gezet. Wel zo handig! Bekijk via onderstaande button of het antwoord op je vraag ertussen staat.

Veelgestelde vragen

Huurder van Vestal VGM en heb je een vraag? Wij helpen je graag verder.

Waar kan ik als huurder terecht met mijn vragen?
Wordt mijn huur verhoogd?
Wat kan ik doen wanneer ik ontevreden ben?

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen?
Bekijk dan het complete overzicht van de veelgestelde vragen.

Bekijk veelgestelde vragen